środa, 1 stycznia 2014

Happy New Year!!!


Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Mam nadzieje, że Wasza noc Sylwestrowa była równie udana co moja,
i oby TEN rok był dla Was jeszcze lepszy niż  poprzedni! :)

Jak co roku zrobiłam sobie listę postanowień noworocznych, kilkoma z nich chętnie się z Wami podzielę, być może okażą się choć troszkę inspirujące :)

1. Zdrowa i racjonalna dieta
2. Dwa razy w tygodniu siłownia
3. Przeczytać (przynajmniej) jedną książkę w miesiącu
4. Zamiast słodzonych, gazowanych napojów pić dużo wody oraz herbat
- a z rana zawsze ciepła woda z cytrynką i miodem ;)

5. cała reszta... :)

W tym roku przede wszystkim chcę dać z siebie jak najwięcej, zarówno w życiu prywatnym jak i w tym stricte zawodowym. Za słowo klucz na rok 2014 obrałam sobie SAMODYSCYPLINA, wierzę że w tym właśnie tkwi tajemnica sukcesu.


Kilka fotek z wczorajszej imprezy...

noworoczna kreacja





 Tak było w zeszłym roku...

Tak było w tym...

Follow me on:


xoxo, M. Margarita

5 komentarzy:

  1. Fajnie razem wyglądacie ^^

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. troche sie zmienił styl Waszego pocałunku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądałaś mega. :) co do postanowień... trzymam kciuki. ja chyba nic sobie nie obiecuję, bo i tak pewnie nic z tego. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś wspaniale!!
    Ps. Tęsknię za Tobą i nie mogę się doczekać jutra :)

    OdpowiedzUsuń