piątek, 10 maja 2013

Promocja lakierów Essie!

Jak humory po majówce? Ja po mimo tego, że w tym roku na długi weekend nigdzie nie wyjechałam spędziłam czas wzpaniale bo z ukochanym oraz wśród znajomych korzystając z uroków wiosny na potęge: okres GRILLOWY oficjalnie rozpoczęty! :) Wybaczcie nieobecność, jednak natłok spraw skutecznie pozbawił mnie czasu. Ten miesiąc będzie ciężki, 100% skupienia na rzeczach najistotniejszych, później relax i świętowanie OBY! :)

Jeżeli w waszej miejscowości znajduje się drogeria Hebe informuję o trwającej promocji: Przy zakupie dowolnego lakieru bądź odżywki formy Essie, drugi produkt do nabycia za 1zł. Wczoraj skusiłam się na lakier o odcieniu Midnight Cami, który kocham za kolor! Do koszyka trafił także Top Coat: No Chips Ahead (który przedłuża trwałość lakieru, zawiera filtry UV oraz zapobiega odpryskom).

Kolor lakieru widać na zdjęciu poniżej, przepiękny, głęboki granat. Bardzo elegancki  szykowny. Top Coat nadaje lakierowi piękny połysk. Aplikacja bardzo przyjemna, konsystencja dość wodnista jak na top coat. Według mnie bardzo fajny produkt, zdecydowałam się na niego w zastępstwie ponieważ nie było Good To Go, na który poluję już od dawna ;)


Jako, że za oknem coraz więcej słońca i temperatury coraz wyższe warto zaopatrzyć się w krem zawierający filtry ochronne. Przyznam, że pierwsze opalanie mam już za sobą i taki kremik jest zdecydowanie niezbędny. Stosujmy go aby zabezpieczyć naszą skórę przed szkodliwym działaniem słońca, zapobiegajmy przedwczesnemu starzeniu (które słoneczko przyspiesza), poparzeniu (które nieziemsko piecze) oraz utracie odpowiedniego nawilżenia i elastyczności skóry.
Zdecydowany MUST HAVE zbliżającego się lata!


Po kąpieli słonecznej czas na balsam. Wybrałam ten z serii dove. Balsam przyjemnie pachnie, szybko się wchłania, pozostawia skórę przyjemną w dotyku oraz zawiera rozświetlające drobinki, które pięknie podkreślają opaleniznę. Niestety nie nawilża zbyt mocno, w tej kwestji zdecydowanie lepiej radzi sobie np. Nivea Q10.


Bardzo ważne jest również dbanie o skórę twarzy. W lato stawiam na nawilżające kremy z faktorem minimum 20. Od jakiegoś czasu używam kremu do twarzy Iwostin SPF 20, który ma za zadanie intensywnie nawilżyć naszą skórę. Bardzo przyjemny zapach, gęsta konsystencja, dobrze się wchłania, idealnie nadaje się pod makijaż. To mój niezbędnik tego sezonu. Nawilżenie i ochrona przed słońcem, zdecydowanie TAK dla tego produktu.


A tu przywołanie wspomnień ostatnich słonecznych dni :)





Strój kąpielowy i pareo Calzedonia



Na koniec mój zestaw wyjściowy na ostatnią z imprez. Ponadczasowa mała czarna; wygodna, poręczna typowo imprezowa torebka i wysokie szpile, które trafiły w moje ręce przypadkiem podczas wizyty w galerii. Warto zajżeć do sklepu Centro, mają teraz bardzo korzystne promocje. Ja za swoje piękne szpilki zapłaciłam bardzo niewiele bo 59.99zł ;)


Z moim Ukochanym już na imprezie :)


Życzę Wam udanego weekendu, oby był bardziej słoneczny i mniej deszczowy niż dzisiaj ;)

Margarita

82 komentarze:

  1. lakier do paznokci prezentuje się bardzo dobrze! i urzekła mnie torebeczka z ostatnich zdjęć- jest cudna!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nigdzie nie wyjeżdżałam na majówkę, ale dobrze ją spędziłam. Świetny lakier, od dawna takiego poszukuję. Fajnie wyglądacie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci figury :) Co do lakierów, to ja ostatnio kupiłam Wibo kolekcję blogerską - na każdym kolorze jest adres bloga poszczególnej blogerki, która zaproponowała kolor (ja mam blue lake) i muszę przyznać, że na moich paznokciach trzymał się 4 dni bez żadnych odprysków! Przy czym codziennie myję włosy, zmywam naczynia, piorę ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lakiery świetne~ a do kiedy ta promocja ?

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką Ty masz świetną figurę! zazdroszczę Ci ;)) też muszę zażyć odrobiny słońca, ale niestety muszę poczekać, aż ono się pojawi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lakiery

    ___
    Obserwujemy?
    http://everything-can-be-colored.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, już opalanko ! *_* aleładnie wyglądacie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że sezon na opalanie rozpoczęłaś :) Ja w tym roku nie mogę :( Ale też się zaopatrzyłam w kremy z SPF ale 50 :D
    A o promocji lakierów nie wiedziałam... A w ogóle to ile kosztuje taki lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa za ok 35 zł :) w Hebe :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak pisze Lila, według mnie warto skorzystać z tej promocji, lakiery są na prawdę świetne i bardzo trwałe! Opłacalna inwestycja :)

      Usuń
  9. Mała czarna najlepsza ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam firmę essie, mają świetne lakiery <3
    Sezon na opalanie widze, że już zaczęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękną figurę *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten kolor z essie i tez uwazac ze jest sexy

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie masz zgrabne i apetyczne ciałko:D niach niach:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ty masz piękne nogi! No i chudzinka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaką Ty masz figuuure :o
    Zazdroszcze Ci !!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma to jak opalanko! Z resztą kosmetyków nigdy dość :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie mam sklepu Hebe w swoim mieście
    Przepiękny strój kąpielowy, życzę udanego opalania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz fajne kosmetyki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję :D no tak, zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma u mnie takiej drogerii a szkoda, filty o tej porze roku robią się koniecznością ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nad dietetyką też się zastanawiam swoją drogą, ponieważ mój chłopak chciałby na to iść i poszlibyśmy razem ;p
    Również stawiam na kremy do twarzy z SPF, nawet zimą :) słoneczko świeci cały rok, więc buźkę musimy chronić :) muszę upolować tę emulsję utrwalającą opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely post!!!! amazing body girl ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem z filtrem Lirene jest genialny! Cudownie pachnie, szybko się wchłania, dodatkowo nawilża :D Ja mam 30stke i smaruję nią dekolt i szyje przez uczulenie :P
    Pierwszy krem z filtrem, który mnie tak pozytywnie zaskoczył!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolorek wybrałaś:) no i bikini rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  25. dupa i nogi ci zgrubly

    OdpowiedzUsuń
  26. hi ...thanks for commenting on my blog...would you like to follow each other?
    let me know..

    http://deepti01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Racja, mała czarna ponadczasowa :)
    A promocje widzę, że na prawdę ciekawe można zauważyć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. cudny lakier i cudne nogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam lakierów Essie.
    Wyglądałaś cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kostium kompielowy - świetna kolorystyka. Jaka ty masz figure kochana...Pozazdrościć. Co do Ceneo to fakt mają fajne promocje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  32. It's very easy to find out any topic on net as compared to books, as I found this post at this web site.

    Check out my webpage ... cheap ralph lauren

    OdpowiedzUsuń
  33. to chyba muszę się przejść do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Firma IWOSTIN ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny kolor lakieru ;D
    Szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Granat pięknie prezentuje się na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor lakiery bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zawsze jak wychodzę na słoneczko to bez kremu z filtrem się nie obejdzie, bo kilka chwil i jestem spieczona! świetna mała czarna, wyglądasz wniej bardzo ładnie:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki za odwiedziny. Kolor naturalny:) Farbowałam kiedyś na ciemne rude ale farba szybko zeszła:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. O, właśnie - czas już kupować kremy do opalania. :) Lato coraz bliżej, trzeba pokazać nogi! :D
    A i dziękuję bardzo za komentarz, jedna z niewielu osób, która zrozumiała, co miałam na myśli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    Btw you look so stunning, that outfit is so stylish on you :)
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  42. Precioso bikini, me gusta el color del esmalte. Besos

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję, jest mi bardzo miło :)
    W jakim sklepie ta promocja na lakiery Essie?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjna ta pierwsza sukienka, jest po prostu genialna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny kolor lakieru i piękna czarna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  46. niestety w mojej miejscowości nie ma tej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  47. ładny kolor lakieru i czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. figury można Ci pozazdrościć:)
    kolor lakieru śliczny a te promienie słoneczne na pewno przyjemne:)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam lakiery essie <3 są takie super!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. the photo where you ring the sun xD its so nice! i like your outfit too :D

    Invite you to enter my giveaways :D
    Win eco bag and sativa bracelet from Dskon.com Click Here
    and
    Luch Luch Craft OASAP Giveaway Click here :)
    Hope you will join :)
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. marzy mi się ten lakier ;) musze w końcu go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie wyglądasz w tej sukience! i kolor lakieru bardzo mi się podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  53. widzę, że nie tylko ja miałam przerwę w blogowaniu :D
    świetna kiecka :D a kostiumy z calzedonii są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice pics!!

    New post on the blog:

    http://couturetrend.blogspot.it/2013/06/david-bowie.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Have a nice day

    New post on the blog:

    http://www.cultureandtrend.com/2013/06/fashion-camp-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Fantastyczna promocja, szkoda ze nie ma mnie w Polsce:-(
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nice color!

    New post on the blog:
    http://www.cultureandtrend.com/2013/06/stripes-with-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam marke Essie
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  61. I love the Essie colour, and your photos are beautiful!
    Love,
    S
    www.sonushka.com

    OdpowiedzUsuń