sobota, 20 kwietnia 2013

Mobile Mix

W końcu piękna pogoda! :D Jednak jak na złość ciągle coś wypada w momencie kiedy mam zamiar wybrać się na zdjęcia. A to deszcz, a to jakieś zajęcia na uczelni i milion innych powodów... Całe szczęście jednak telefon zawsze pod ręką :)

Wiosna czas START, oksy zawsze w gotowości :)
Gucci

Nie rozumiem jak niektórzy mogą nie lubić prowadzić, osobiście to jedno z moich ulubionych zajęć! ;)
Rado, Swarovski

Zimowym kurtkom, czapkom, szalikom i butom możemy w końcu śmiało powiedzieć "Do zobaczenia za rok!" :D

Wciąż w toku...

Wielkanocny zajączek napotkany na spacerze :)

Kociak mojego M. Wielki, ciężki i strasznie leniwy, ale przeuroczy :)


 [Maine Coon]

Ta ptaszyna uderzyła w okno balkonowe. Udało mi się go znajeźć zanim dobrały się do niego wstrętne okoliczne kociska. Był tak oszołomiony, że pozwolił sobie zrobić zdjęcia, później odfrunął cały i zdrowy :)

O tej odżywce słyszałam zarówno wiele dobrego jak i wiele złego. Skład może i nie najlepszy jednak efekty (przynajmniej w moim wypadku) zachwycające. Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie. Kuracja wzmacniająca raz na jakiś czas w zupełności wystarczy, paznokcie piękne i mocne jak "diament" :)
Eveline - odżywka wzmacniająca z diamentami

Looove to drive...

Dokładnie dzisiaj mi i mojemu M. mija równiutki rok odkąd jesteśmy razem a tu piękny bukiet róż, którym dzisiaj z rana mnie przywitał :)

Heineken Open'er Festival 2012

Miłego weekendu, a w zasadzie jego reszty... ;)

Margarita

44 komentarze:

  1. Wow ,great Post ,you look beautiful!

    Happy Weekend ,kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączek <3 haha.. Gil <3 przeuroczy ! Gratulacje oby więcej tych lat~

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam jeździć autem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie już wogóle śniegu nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cool photos!

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia ptaszek słodki a kocurek taki dostojny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam prowadzić!:)
    żegnamy ciepłe płaszcze:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw zdjęć! jesteś bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten śniegowy zajączek :d Na szczęście, zima wreszcie nas opuściła ;D
    Pozdrawiam ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy. Jeszcze 5 i możesz brać ślub :)
    Pogoda jyż rzeczywiście wspaniała :) Aż chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ptaszek super, kotek jest po prostu śliczny i ten Gucci - klasa !
    Ja zaliczam się do tych co to nie lubią prowadzić samochodu i mam swoich kilka mało ważnych powodów, ale za to jeżdżę rowerem :) Pomaga mi to w odstresowywaniu się i budowaniu mięśni, a i odechnąć mogę świerzym powietrzem :)
    Dziekuje za odwiedziny, dopiero zdążyłam dodać nowy post w momencie kiedy skomentowałaś ten już stary :)

    Pozdrawiam, super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  14. hi nice blog...would you like to follow each other..?
    let me know..
    http://deepti01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię prowadzić :P ale ma Twój M. ślicznego Kota <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia ptaszka są boskie * . *
    u mnie też się często zdarza , że jakiś ptak walnie w szybę , ale zazwyczaj leci dalej : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodki kotek i ptak :) aż dziwne że tak siadł na dłoni, zazwyczaj są płochliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny mix zdjęć! Ten kiciuś rewelacyjny :) widać, że ma dobrze. Oby więcej takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie wiem jak można np nie zrobić prawo jazdy. Nawet jak ktoś nie lubi jeździć to mógłby je zrobić bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie go potrzebował.
    Ładne kwiaty, gratuluję i życzę dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bonitas fotografías!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! Great blog, full of interesting things and pics. Step by me if you have time, we might follow each other!
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tobą ^^ ale też trzeba na te zachcianki i marzenia zapracować. ;3

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kwiaty :) gratuluje :)
    Kotek śliczny, ale ptaszyna także :) dobrze ze ja uratowalas :)
    wreszcie zobaczylam choć kawalek Twojego chlopaka :)przystojny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki świetny kot ! powodzenia w pracy licencjackiej ! :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny mix. Zając-gigant - he, he - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Kochana roczku ze swoją druga połówką,oby tak dalej!
    Super zdjęcia! A ten ptaszek jaki śliczny,i że dał się złapać:)
    Ten kocurek też jest świetny ;D
    Masz piękne włosy!Zazdroszczę:):)

    Obserwuję Cię,będzie mi miło jeśli odwdzięczysz się tym samym:*

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, that's the biggest cat i've ever seen!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję pierwszego roku :) Śliczne róże :) Ja tam nie wsiadam za kierownicę, bo się boję, ale prawko czeka, może kiedyś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również uwielbiam tę odżywkę do paznokci :)
    A kociak - przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. No więc życzę Wam szczęścia :) kociak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. so so gorgeos

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo jakie słodkie ostatnie zdjęcie *_______*

    OdpowiedzUsuń
  33. O Boże kocham Maine Coony! Strasznie mi się marzy ten kot <3

    OdpowiedzUsuń
  34. jak fajnie,że zima już odeszła ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Aleeee mega kot ;)
    a jaki ptaszyna uroczy :)

    OdpowiedzUsuń