wtorek, 2 kwietnia 2013

Like a school uniform

Właśnie, mundurki szkolne.... Która z nas nie marzyła o tym aby wyglądać jak bohaterowie amerykańskich filmów gdzie akcja rozgrywa się na uniwersytetach? Kraciaste spódniczki, białe koszule i krawaty. Najbardziej zapadły mi w pamięć gustowne mundurki Sereny i Blair z Plotkary. Żałuję, że u nas nie ma czegoś takiego. Za oceanem każda uczelnia ma swoje mundurki z reguły odpowiadające barwom danej szkoły. Osobiście myślę, że to bardzo fajne rozwiązanie :)







Obcasy w rzeczywistości są dość wysokie niestety nie widać ich ze względu na (zdecydowanie zbyt dużą) ilość śniegu :P

Jacket - Mexx
Skirt - Zara (sh)
Shirt (white) - Bershka
Shirt (black) - Reserved
Tie - No name
Shoes - Step by step
Bag - Gabor

Blake Lively wcielająca się w rolę Sereny. Mimo tego, że kompletnie inaczej wyobrażałam sobie tę bohaterkę po przeczytaniu książek myślę, że Blake całkiem dobrze poradziła sobie z zadaniem. Na początku byłam bardzo rozczarowana jednak z biegiem czasu to się zmieniło. W serialu jej kreacje zapierają dech w piersiach tak, że nie mogę oderwać od nich oczu, fryzura zawsze idealna i na prawdę niesamowite ciało. Według mnie jest posiadaczką najlepszej figury spośród całej obsady serialu ;)

Blair (Leighton Meester) w stylizacjach wcale nie ustępuję. Jej styl jest bardziej dziewczęcy, żadko kiedy można zobaczyć ją w spodniach, ale to waśnie sukienki i spódniczki do niej pasują najbardziej :)



W moim rankingu seriali plotkara to bez dwóch zdań mój numer jeden! Ogromne żródło inspiracji i na prawdę ciekawa fabuła, która wciąga niesamowicie. Jeżeli oglądacie myślę, że wiecie co mam na myśli, jeżeli nie to zdecydowanie polecam! ;)

A jaki jest Wasz ulubiony serial? ;)

Margarita

96 komentarzy:

  1. wow ale extra ♥ cudowne kozaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello sweety! Thanks for stopping by and I heartly appreciate it, your opinion is so important too!
    This is such an amazing post, im in love! (:
    New post on my blog! Stop by me soon!
    Have a really nice day :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz, bardzo fajny blog,
    z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam do siebie na MAKIJAZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze przyznac, że bardzo seksownie. Obserwuję :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam Plotkarę! Oglądam po milion razy te same odcinki.Bardzo, bardzo fajny serial ;)a biała koszula jest bardzo w moim stylu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię taki klimat ubrań. :D Bardzo udana stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie to dobrałaś! Krawat fajny! Kiedys też nosiłam, muszę wydobyć go z mojej szafy i coś wykombinować :) Zainspirowałaś mnie :) Pozdrawiam!!! Czym farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  9. haha wlasnie miałam pisac, ze jestes do niej podobna na tych zdjeciach a tu prosze, zaraz informacja o bohaterce z mojego ulubionego serialu gossip girl <3 Wygladasz przecudnie !! :) I jasne, ze marzylam o takiej stylizacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też marzyły się takie mundurki przez dłuższy czas :) Ale w gimnazjum zestroili nas w dresowe kamizelki na suwak, w kolorze niebieskim, z sową na piersi (od nazwiska dyrektora...) i koszulkę polo również z sową.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, a ja właśnie jestem "na świeżo" po Plotkarze, w święta urządziłam sobie taki mały "maraton" i obejrzałam całe 6 sezonów. Mi akurat bliżej jest do Blair, wolę jej styl, chociaż Sereny też jest bez zarzutu :)
    Wyglądasz jak uczennica Constance Billard, świetny mundurek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja seriali nie oglądam :) Ja nie przepadam za kraciastymi spódniczkami :) Niby takie mundurki szkolne ale Ty wyglądasz wyzywająco :D Jak to jest? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to najważniejsze, żeby dobrze czuć się w tym, co się ma na sobie :)

      Usuń
  13. najbardziej mi się spodobały kozaczki :)
    uwielbiam Gossip Girl:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że nie musieliśmy nosi mundurków w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie marzyłam o takich mundurkach :)
    mam w sumie kilka ulubionych deriali, Sex w wielkim mieście, Dexter, The L Word.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: I like your styling inspired by Gossip girl .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna stylizacja:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely outfit

    xx
    http://www.worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice look!
    Tnx for visiting! Wanna follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje i pozdrawiam:) faktycznie zestaw podobny do tego Sereny

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, uwielbiam ta kratkę i krawacik! Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Plotkara uzależnia :)

      Usuń
  22. sexy school uniform. very blair waldorf!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę rewelacyjna stylizacja :) bardzo podoba mi się taki styl - szeroko pojęty amerykańsko-szkolny właśnie :) pewnie ma to swoją nazwę, ja jako początkujący (no wlasnie, kto? blogier? szafiarz?) niestety nie jestem na tyle obeznany w tych kwestiach :D
    Blog absolutna rewelacja, z miła checią dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam
    nomorepainlife,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu fajnie Ci w takim mundurku :)
    A szkoda, ze Plotkary już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  25. o nie ogladalem jeszcze tego serialu ;o

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw, niegrzeczna uczennica ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu www.polinefashnion.pl,
    zapraszam na nowego bluzowego posta :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie od razu gdy zobaczyłam Twoje zdjęcie skojarzył mi się ten serial :) Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna jest ta biała koszulka z czarnym kołnierzykiem i ćwiekami!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo seksownie dzis wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Such a sexy outfit, I would wear it any time ;)

    xoxo
    bloisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. i love serena and gossip girl, so sad it had came to an end!
    love this outfit, so flirty! Love your blog!
    Love from Italy XOXO MAy

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też jestem za mundurkami :)
    świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ale mi przypomniałaś Plotkarę pokochałam od drugiego odcinka :) chyba zacznę na nowo oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog, serio! :)
    Będę wpadać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice blog i really like your work you have so many amazing potential ! MAYBE WE FOLLOW EACH OTHER ON GFC , BLOGLOVIN AND FB .. i'll be so glad to keep in touch with your work ..

    COME AND SEE MY NEW POST ON :
    www.hypnocake.blogspot.com
    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    OdpowiedzUsuń
  39. Z jednej strony mundurki, takie klasyczne, są fajne. I też ujednolicają, tak że nie widać kto bogaty, a kto biedny. A z drugiej zabierają młodzieży indywidualność.

    OdpowiedzUsuń
  40. Very Gossip Girl! Love the outfit.

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  41. własnie skojarzyło mi sie z plotkarą :D pasuje Ci taki strój!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. taka trochę niegrzeczna ta uczennica :) super

    OdpowiedzUsuń
  43. you look so cute and sexy in the same time in this outfit, I like it ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi bardziej takie mundurki kojarzą się z Japonią niż z Ameryką i wole raczej mniej wyzywającą i bardziej uroczą wersję japońską z sweterkami zakolanówkami uroczymi czarnymi butami na niskim obcasie i koszulami z charakterystyczną kokardką ;) choć są też takie w stylu marynarskim bardziej ale wole pierwszą wersję XD

    OdpowiedzUsuń
  45. Chodziłam do takiego liceum, gzie były mundurki brrr!!!! tęskniłam wtedy za codziennym ubraniem.
    Ładnie Tobie w krawacie, to taka damska biżuteria:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak byłam w szkole - marzyłam by nosić mundurek :)

    dziękuje :* :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obejrzałam Plotkarę od początku do końca, rewelacja! szkoda że już się skończył :( zapraszam do mnie!

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja nie mam ulubionego serialu, nie mam czasu na oglądanie tv.
    piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Greetings love!!
    Beautiful pictures and it is indeed an amazing post!! :)
    Thanks for stopping by and I heartly appreciate it!(:
    Tell me about my new post at
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice outfit!

    Thanks for your comment!
    www.timolove.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Takie mundurki byłyby świetne ;P Ja się niestety zniechęciłam do "school uniform", gdyż jakiś czas temu wprowadzili je w mojej szkole i wyglądały one zupełnie inaczej niż te na zdjęciach :P Całe szczęście, że już je zlikwidowali ^_^
    Ślicznie wyglądasz :D
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam plotkarę! Twoja stylizacja wyszła z klasą i sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny pomysł na stylizacje mundurkową:)
    ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz:) ja nie mam jednego ulubionego serialu, bardzo lubię np. magię kłamstwa, szkoda tylko że po 2 sezonie przestali go dalej kręcić:(

    OdpowiedzUsuń
  55. Mundurki są fajne, ale tylko za granicą. U mnie w szkole były ,,mundurki'' jeśli można to tak nazwać. To były zwykłe kamizelki. Chłopaki wyglądali jak listonosze, a my jak woźne, bo nasze mundurki były dłuższe od chłopaków. Masakra. Dobrze, że pochodziliśmy w tym tylko niecałe pół roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. rewelacyjna spódniczka :)
    sexy Kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. seksownie ;)
    koszula biało-czarna jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jasne, że dobre rozwiązanie. Przynajmniej jedna na drugą nie patrzy z zazdrością. Ale chyba w szkołach te mundurki są nieco grzeczniejsze :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. You look stunning! I love the outfit:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  60. LOVE GG!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nominowałam Cię do LIEBSTER AWARD jeśli masz ochotę zapraszam do mnie zobaczyć szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo fajny zestaw inspirowny Collegem:) bardzo mi się podoba taka propozycja:)
    dziękuję za odwiedziny:)*

    OdpowiedzUsuń
  63. seksownie i z klasą
    pozdrawiam ;-)

    http://niemodne-niemodne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    Again, you look so stunning, that outfit is so stylish on you, so preppy and gossip :)
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mam mundurki w szkole i nie za bardzo je lubię bo np jak jest zima ja i tak musze chodzić w krótkiej spódniczce :/
    fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
  66. Pretty Little Liars i The Walking Dead - ale tam nie ma mundórków xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne ! <3
    zapraszam do mnie http://szczepuuu.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetnie wyglądasz, nie było ci zimno ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  69. rewelacyjny pomysl, ciekawa inspiracja i swietny efekt :-)
    Plotkare tez bardzo lubie :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyglądasz świetnie c:
    Mój ulubiony serial to Pretty Little Liars :D

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo seksownie :) świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  72. Moi kuzyni w Anglii mają w szkole takie mundurki :D Z jednej strony mi się to podoba, a z drugiej jednak wolałabym normalnie chodzić ubrana do szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  73. Looks great! Amazing Boots!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna spódniczka :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Plotkara ! <3

    Genialny zestaw, podoba mi się i bardzo do ciebie pasuje !

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Moje ulubione seriale to "Gotowe na wszystko" i "Californication" ;)
    Wyglądasz bardzo odważnie :)


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Lubie takie zestawy :-) Świetnie w nim wygladasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam Plotkarę :)
    Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń