niedziela, 14 kwietnia 2013

It's a blue, blue dress

Ostatnio czas ucieka mi przez palce, niby tyle go jest a jednak wciąż za mało, nie mam pojęcia jak to robię, ale niestety jak widać jestem w tym bardzo dobra.. Za to pogoda w końcu piękna! W związku z tym od jutra zaczynam biegać. Jednego wieczoru będąc nad morzem widziałam na prawdę wieeele ludzi uprawiających jogging, pozazdrościłam im i stwierdziłam, że najwyższa pora pójść pobiegać po okolicy :)


Przy okazji robienia porządków na komputerze natknęłam się na zdjęcia z poprzednich wakacji. Sukienkę kupiłam podczas weekendu we Władysławowie w jakimś sklepiku, mieli na prawdę atrakcyjne przeceny ;) Granat z białymi akcentami w prawdziwie morskim klimacie, białe akcenty to w rzeczywistości hmm... powiedziałabym, że to mewy ;) Idealna na lato, lekke, zwiewna i przede wszystkim wygodna :)




Dress - No name
Shoes - Step by step
Sunglasses - H&M

 Margarita

52 komentarze:

  1. Ale wakacyjnie, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tęsknię za wakacjami... Ale Ty jesteś gotowa na przyjście lata, a ja... Prawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta sukienka ! i w ogóle zdjęcia są świetne ten plener !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tak powspominać wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna sukieneczka kochana :):) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, coz za zachod slonca w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka lubie takie letnie sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looking so sexy in that dress :)
    xox
    bloisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny widok z tego balkonu. Gdzie zdjęcie było robione? I jak Twojego bieganie? Ja wciąż nie mogę się zmusić.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale miałas dobry widok z tarasu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear nice blog =) <3 .. I'm a your new follower .. Spare parts? I wait u in my blog,follow me <3 KISSESSSSS <3

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka :) niedługo już będzie można w takich chodzić, tylko się zrobi jeszcze troszkę cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mieszkam niedaleko parku i też zamierzam biegać :) Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła wskoczyć w taką letnią sukienkę, ale na razie napawam się wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia ! Sukienka przesliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. I jest smacznie~

    Chyba nie dodało mojego poprzedniego komentarza ale powiem że świetna sukienka i plener :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely dress....
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka rzeczywiście jest świetną, wakacyjną zdobyczą :)
    Wyglądasz ślicznie.
    Nie mogą doczekać się wakacji, tego słodkiego lenistwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknie, wakacyjnie... aż chciałoby się posmażyć na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukieneczka bardzo ładna, ale ja bym powiedziała, że to są jaskółki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka, też muszę się zaopatrzyć w kilka takich na lato i mam nadzieję, że pogoda będzie sprzyjać ich noszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwodzicielsko:D

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  22. u look great!!! lovely pics with the sun!!! kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. how fun!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna ta sukienka, sama chętnie bym taką ubrała :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie w tym nie powstydziłabym sie przywitać lata :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. You look great! I love your dress.

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna sukienka! wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. hi sweetie!
    nice post!
    I am having a super giveaway with Haute1 in my blog, come by!
    is here
    http://www.themidniteblues.blogspot.it/2013/04/haute1-on-my-blog.html
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. No właśnie ja też mam zamiar biegać xD
    Sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank your so much for your sweet comment, i always like to read it :)
    I really like this post, its so original and amazing too :)
    Come back and check my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna ta sukienka!! Świetnie Ci w niej!!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie nie ma takiej fajnej pogody :c
    ładna sukienka :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely Dress!

    OdpowiedzUsuń
  34. sukienka sukienką ale Twoje nogi wow!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna sukienka, idealna na lato;) pieknie w niej wygladasz
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wakacje wakacje.!
    ładnie wyglądasz.;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przelicza sukienka, śliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing outfit! I love the dress:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne fotki!
    super widoczki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziewczyno jakie Ty masz nooogi! :) zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczna sukienka, ale Twoje nogi najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń