niedziela, 7 kwietnia 2013

Fit for summer

Wiosna strasznie się ociąga w tym roku jednak my na takie lenistwo sobie nie pozwalajmy. Robi się co raz cieplej, jeszcze trochę i będzie można wyskoczyć w krótkich spodenkach i trampkach, albo (co bardziej mnie cieszy) w sukienkach i bardzo wysokich szpilkach! :) Okej ale co z naszym zimowym ciałkiem? Bądźmy szczerzy, komu  w zime chce się ćwiczyć? W takie chłodne dni i wieczory marzymy jedynie o ciepłym kocu i gorącej herbacie, najlepiej przed laptopem albo telewizorem i z jakimiś przekąskami. Koniec tego dobrego, czas zabrać się za siebie!!!


Patrz i nie zazdrość, spraw aby to Tobie inni zazdrościli!









Co Ci dadzą ćwiczenia?
- dobre samopoczucie (produkcja endorfin)
- piękne i wysportowane ciało, za którym wszyscy na plaży będą się oglądać
- bardzo pozytywny wpływ na zdrowie
- ćwiczenia podnoszą pewność siebie
- zmniejszają stres
A to tylko kilka zalet wypływających z regularnego ćwiczenia.



Łatwo jest patrzeć na takie zdjęcia i powiedzieć "ale im zazdroszczę".. Najwyższa pora przestać marudzić i zabrać się za siebie. Jak nie teraz to kiedy? Jak nie Ty to kto?


Im też było ciężko.... ale dały radę, a oto zachwycające efekty:


I co, nadal uważasz, że się nie da?

Najwyższa pora wskoczyc w strój sportowy i zacząć ćwiczyć, najlepiej od zaraz!
Jogging, siłownia, ćwiczenia w domu, skakanka, rower i rolki, tych ostatnich już się nie mogę doczekać! Niech tylko śnieg stopnieje i troszkę cieplej się zrobi :D
W miare możliwości wyciągaj koleżanki, motywujcie się nawzajem! ;)


Regularnie ćwicząc nie zapominajmy o rozsądnej diecie
5 posiłków dziennie, warzywa i owoce przede wszystkim (dostarczają niezbędnego błonnika), produkty pełnoziarniste
2 litry wody dziennie (czerwona, zielona herbata także wskazane)
UNIKAJ : produktów pszennych (białego chleba, makaronów), NIE dla słodyczy i słodkich napojów!
Nie podjadaj między posiłkami, chyba, że marchewkę bądź inne bogate w błonnik i witaminy produkty
Ostatni posiłek powinien być lekki, spożywany na 2/3 godziny przed snem.


Pamiętajcie, WYBÓR NALEŻY DO WAS!


Jeżeli chodzi o mnie obecnie ćwiczę z Ewą Chodakowską (Skalpel I i II), oraz z Mel B, najczęściej ćwiczenia na: pośladki, nogi i brzuch. Ponad to zamierzam zapisać się na siłownię, gdy zrobi się cieplej wrócę do joggingu. A latem oczywiście obowiążkowo rolki! :D

A Wy przygotowujecie się już do zbliżającego się sezonu letniego? Macie jakieś swoje ulubione ćwiczenia? ;)


Margarita

72 komentarze:

  1. Nie przepadam specjalnie za cwiczeniami.. No moze zke to ujelam, nie za wszystkimi;) lubię rolki, rower a plywanie mmm poezja:) dokladnie nie ma co zazdroscic innym, bo tylko My same mamy wplyw na to jak wygladamy:)
    Marta - www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wspaniałe efekty uzyskały te kobiety! godne podziwu :)
    ja ćwiczę jak mam czas, ale na szczęście jestem szczuplutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę i ja zabrać się za ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że motywujesz do działania, jak najbardziej jestem za!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. great post, love the motivation photos :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu kto jak kto, ale Ty możesz motywować swoimi zdjęciami! Masz przepiękne ciało, którego Ci zazdroszczę, ale już niedługo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne brzuszki, ale zdjęcia przed i po naprawdę robią wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam warzywka i zdrowe jedzonko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam skakanke ale nie bardzo moge nia skakac w domu i rolki na to czekam od dlugiego czasu kolezanka chce jezdzic ze mna ;d wiec niech trochę bardziej cieplej bedzie to napewno na nie wskocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yes I need to get in shape too <3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od grudnia regularnie ćwiczyłam w domu, później zapisałam się na siłkę, wyrzeźbiłam sobie super ciało i teraz przez miesiąc wszystko popsułam a wszystko przez tą cholerną zimę, która nie chce odejść i tylko demotywuje :( ale zaczynam od nowa :) Ewkę też lubię, korzystam trochę z jej ćwiczeń, ale tak to sama wymyślam sobie zadania :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje ze tez dojde do takich efektow, bo osobiscie mecze sie kazdym pojsciem na silownie
    Kisses
    Aga

    New post - Animal print!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno kupiłam płytę z cwiczeniami E. Chodakowskiej i mam zamiar zabrac się za siebie :)
    Pozdrawiam ;)
    secretlypralines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia z przemian niewiarygodne<3 dziewczyny naprawdę dały z siebie wszystko<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podpisuję się wszystkimi łapkami, a do Saklpela Ewy muszę dorzucić chyba więcej brzuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze się zabrać do ćwiczeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo że nie mam z czego chudnąć to widać, że święta i mroźne dni dały się we znaki.. brzuch rośnie..ale tylko on. trzeba się wziąć za siebie. notka daje do myślenia ^^
    +świetny blog ! obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra, przekonałaś mnie! W kupie siła, biorę się za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny blog :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. love your blog
    followed
    www.thekaybook.com
    xoxox

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na słońce i ruszam na rower :) Kochana wiadomo, ze sport to zdrowie, ale z tego co się orientuje to rób to raczej dla zdrowia, bo kruszyna z Ciebie i to spora :):*

    OdpowiedzUsuń
  22. Od kilku dni ćwiczę z hantlami, mam nadzieję, że otrzymam coś więcej oprócz zakwasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jak zwykle się nie mogę zebrać, ale steper ze strychu dziś zniosę! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Terrorystka! Ale dobrze dobrze :) Ja na śniadanie zjadłam croissanta, bo w domu nic nie było i musiałam w pracy iść do sklepu. Teraz mam wyrzuty sumienia. Oczywiście, że jestem zazdrosna o te piękne ciała, ale to zdrowa zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już od 3 tygodni robię brzuch i abs z mel b :) Na resztę nie narzekam, więc skupiam się jedynie na nim ;p i efekty już są widoczne <3 oczywiście do tego ogarniam swoją dietę np. odstawiam cukier, piję tylko wodę i herbatę niesłodzoną itd. W tym tygodniu trochę urozmaicę ćwiczenia, bo organizm nie lubi monotonii i efekty będą lepszy, gdy się coś pozmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. na ćwiczenia z Ewą Chodakowską nie mogę się zmobilizować, za to zajęcia fitness jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspiracje świetne :) Boskie ciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. guauu amazing changes!!!! yeahhh we fit for summer,


    kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. I realllllly need to start dieting/working out more regularly again!!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  30. no trzeba zaczac się przygotowywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sama za siebie się biorę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana! wspaniałe zdjęcia wrzuciłaś! ja nie narzekam na wagę, ale ujędrnienie rozleniwionego po zimie ciałka by się przydało ;)hehe

    P.S. dziękuję za odwiedziny. Ja u Ciebie zostaję na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojj świetny post! Dobra motywacja :) Muszę zabrać się za siebie :) Dziękuję Ci za komentarz :) Podoba mi się tu u Ciebie! Może zechciałabyś obserwować? :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zamierzam z koleżanką biegać jak się ociepli :)
    Ciekawe tylko czy nam się uda xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Darling thank you so much for your comment, you are just too sweetie :)
    I really like this post, its so fresh and fabulous!!
    Love the photos, they are so amazing!!
    Come to comment my new post, i heartily appreciate it; http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo motywujące zdjęcia i wpis, trzeba będzie się wziąć trochę za modelowanie swojej sylwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja uwielbiam kręcić hulahopem ;D szczerze polecam, mnóstwo frajdy a do tego daje efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. You have a good blog.
      Propose to follow each other ..
    http://ulianna-life.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie posty!!
    Dla mnie aktywność fizyczna to podstawa :)
    A pośladki z mel b robię codziennie wieczorem, na dobicie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię ćwiczyć. Dla mnie to stresujące i jednocześnie nudne. Bardziej lubię sport w formie siatkówki, roweru i basenu ze znajomymi. Mam też w tedy wrażenie, że moje szare komórki się przewietrzają i rozwijają, niż kiedy w kółko powtarzam te same ćwiczenie w czterech ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  41. Też ćwiczę z Chodakowską :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Potrafisz zmotywować do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. niesamowicie motywujące zdjęcia
    też ćwiczę z Ewą i Mel B.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam wysportowane ciała, sama nad takim pracuję :3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  45. podziwiam za motywację;) chyba też muszę się wziąć za siebie
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  46. teraz będę codziennie włączać sobie ten post i motywować!
    ależ potrząsasz nim człowiekiem..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój post jest wielką motywacją :DD !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Oh I have to gain some weight :/ so i dont look like a kid :p
    But i did publish one very inspirative story on my web magazine, im guessing u cant reach it but Im guessing u wont understand, however it is a story about this girl who losz 73 kilos in a year xD
    http://blois.ba/?p=1992

    xox
    bloisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz zupelna racje z tym ze nie zazdrosc tylko niech inny zazdroszcza Tobie bardzo trafne ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Marzę o pięknej figurze, ale jakoś nie mogę zabrać się do ćwiczeń. Mam nadzieję, że od przyszłego tygodnia mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  51. you're totally right! fit for summer is the way!! great post!!
    love from italy XOXO May

    OdpowiedzUsuń
  52. swietny post, bardzo lubie pilates

    OdpowiedzUsuń
  53. Skoro wiosna już do nas zawitała to mam zamiar wreszcie wziąć się za siebie :) Trochę ćwiczeń, lepsza dieta - zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. I think evryone can choose it's appearance and to love the way they like to be, even if it is chubby.
    I wouldn't want to be too skinny but definitely need to loose a bit, haha, this is encouraging anyway, prooving it is possible :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  55. Fit :) świetnie niektóre wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też zaczęłam o tym myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  57. what beautiful bodies! is very important to lead a healthy lifestyle and exercise! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurczę, dziękuję za taki post ! Ostatnio opuściłam się w ćwiczeniach, ale dzięki tobie mam znowu energię do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  59. jeszcze nic mnie tak mocno nigdy nie zmotywowało jak ten post <3 . !

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgadzam się z tą notką, trzeba coś z naszym ciałem zrobić aby wyglądało pięknie na wakacje jak i zdrowo się odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Teraz z siłowni przerzuciłam się na ćwiczenia z Mel B. Przez 3 lata ubyło mnie 23 kilo... Przede mną jeszcze 7 kilo... ufff... moją motywacją jest moja siostra (-18 w 6 miesięcy - jedzenie z głową i siłownia)

    OdpowiedzUsuń
  62. mel b jest najlepsza! kocham jej humor :)

    OdpowiedzUsuń