niedziela, 3 marca 2013

WinterLand

Hello Sunshines!!!

Dosłownie :) Dzisiaj rano obudziło mnie przepiękne słoneczko, bardzo cieszy mnie fakt kończącej się zimy i nadchodzącej wielkimi krokami wiosny. Już nie mogę się doczekać aby wszystkie zimowe kurtki wepchnąć na tył szafy i wyjąć lekkie wiosenne płaszczyki i kurteczki. Dzisiaj króciótko i bez szaleństwa, mam nadzieję, że to jedne z ostatnich zdjęć w zimowej odsłonie :)






Coat - Fratelli Marpell
Pants - Big Star
Shoes - Deichmann


Miłego SŁONECZNEGO dnia!!! :)

Margarita

62 komentarze:

  1. Jaka piękne kurtka/płaszczyk ! *.*
    Wgl zakochałam się w Twoim kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję, że to koniec zimy. Świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne buty :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje, twój też mnie bardzo urzkł :) po za tym śliczna jesteś ;) dodajemy do obserwowanych? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post!
    justbelovely8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie zdjęcia:) super zestaw:) niestety ja już w niecierpliwością czekam na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy outfit, a płaszczyk genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również cieszę się z końca zimy.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kożuszek ! pięknie w nim wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też tego chcę!! te durne wielkie płaszcze wepchnąc pod łóżko i wyjąc balerinki delikatne kurteczki i takie tam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. oo tak wszyscy czekamy na wiosne !<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja codziennie ubierając się przed wyjściem błagam, aby już móc schować te zimowe fatałachy na dno szafy :)

    Mimo, że świetne zdjęcia, to ja już nie mogę patrzeć na śnieg :)

    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia i świetny blogg ! :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny płaszczyk:)
    Ps. Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o mamciu! u Ciebie jeszcze tyle śniegu? u mnie już zielona trawa i ani grama białego puchu ;) rano pięknie świeciło słoneczko, niestety teraz coś się przychmurało i chyba będzie padać deszcz :/ Cieszę się, że kolejna osóbka dołączyła do grona blogosfery i życzę powodzenia i wytrwałości :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no taka kurtka to na pewno grzeje :) też czekam na wiosnę i wszystko co grube mam ochotę spakować do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Twoją kurtkę, świetnie wyglądasz no i też czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny masz uśmiech!!
    i ten płaszcz cudowny :)
    dzięki za odwiedziny pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiosna tuż tuż a u Ciebie tyle śniegu! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :D Piękne zdjęcia i super buty :D Ja uwielbiam wszelkie futerkowe wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że nie możesz rozstać się ze śniegiem, cudna kurteczka , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka śliczna, pięknie wygladasz, ja też czekam na wiosnę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. takie kurtki bardzo lubię, fajnie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. BAJECZNIE I ZIMOWO! JAK Z NARNII :)


    Pozdrawiam
    K A D I K
    B A B I K
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam do mnie na rozdanie ! ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna typowo zimowa stylizacja super:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. dokładnie słoneczko i mnie dzisiaj przywitało i aż chce się żyć :d

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz piękne włosy *.* obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :) Masz śliczne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka eskimoska ;) hi hi hi, bardzo fajna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. haha dokładnie!:D jeej ile śniegu, u mnie już nie ma nic:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję, też mam nadzieję, że nie będziesz potrzebowała :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz piękne włosy i uśmiech :) Fajny płaszczyk.
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie pozdrawiam i zapraszma do siebie

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna zdjęcia - ale teraz już czekam na takie bardziej w wiosennym klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. oo lovely lovely pics!!! love our jacket!! WHERE I LIVE THERE IS NOT SNOW

    :(

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowny kożuszek i buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. przesliczny plaszczyk

    makelifecolorful.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń