sobota, 23 marca 2013

The eight ball

 Pomimo słoneczka na dworze nadal zimno więc przyznam bez bicia, że nie ciągnie mnie aby zdjęcia robić w takim mrozie. Nie ma co się rozpisywać, dzisiaj wieczorem z M. jedzemy poszaleć w Sopockich klubach więc czas najwyższy zastanowić się w co się ubrać. Czy istnieje na świecie kobieta, która stając przed szafą wie co na siebie włożyć? ;) Zadanie tym bardziej skomplikowane, gdyż wybór butów w taką pogodę zostaje zdecydowanie ograniczony. Całe szczęście zawsze znajdzie się to coś co pasuje idealnie :) Pomimo wszystko... WIOSNO GDZIE JESTEŚ?!







Shirt - Smile Lisa
Skirt - JC Jeans Company
Shoes - Step by step


Życzę Wam miłego sobotniego wieczoru! ;)

Margarita

92 komentarze:

  1. swietnie wygladasz:)) miejscowa super:) zapraszam do mnie tam nowy post !! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna spódnica! I zdjęcia na stole bilardowym mega ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely look! All details are super! Grate look!!!!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna ta spódniczka :):) całość mega śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu masz świetną figurę, której Ci zazdroszczę!
    Pięknie się ubrałaś na Wasze tourne po klubach. Spódniczka jest przepiękna! Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. na stole świetne zdjęcia *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia robią wrażenie, a sam cień dużo dodaje ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka
    Masz super nogi :3
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest prześliczna....zazdroszcze!!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. that skirt is amazing
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I love your skirt. Nice pictures. Enjoy the weekend. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia na stole bilardowym wyszły super:) piękna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie zastanawiam się nad tym kremem do rąk ;)
    genialne wyglądasz na tym stole (kurde,dość głupio to brzmi) ; DD

    OdpowiedzUsuń
  14. bez względu na to czy jest wiosna czy jej nie ma, ty wyglądasz slicznie hehe *.*
    każda kobietka ma takie problem. staje przed szafą i nie ma co na siebie włożyć, takie są już uroki kobiety *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. może jakaś by się znalazła, która wie :)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne te zdjęcia... ! <3 super pomysł ;)

    + zapraszam do mnie na konkurs! do wygrania zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :) Fakt, chyba nie ma kobiety, która potrafiłaby stanąć przed szafą i nie zastanawiać się w co się ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką spódniczkę, mega wygodna. Ślicznie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka <3 super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! I Ty wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia:)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna ta spódniczka, cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale przepiękne zdjęcia!
    ja też nic nie wstawiam, bo nie bardzo wyobrażam sobie biegać w sweterkach i bluzeczkach po tym mrozie... :/

    spódniczka jest moim mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zawsze ślicznie... ale dzisiaj w wyjątkowej oprawie - bardzo mi się podoba ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, ładną masz spódniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia. Ja również zadaję sobie to pytanie gdzie jest ta wiosna?
    Dziękuję też za komentarz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł na zdjęcia :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie wiem co mam na siebie ostatnio wkładać poniewaz nie lubie zimowych ubran i nie mam ich za wiele, za to mam pełno ciuszków na moją ulubioną porę roku- lato:D Jak zwykle świetnie wyszłaś na zdjęciach;)
    U mnie nowy wpis ze zdjęciami, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniałe zdjęcia, zwłaszcza te na stole bilardowym, najlepsze ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. These pics are so original! And you're really pretty.

    http://moongreyhound.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia!


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fun dress!

    Jessica
    www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej podoba mi się biała (kremowa?) spódniczka. Sama poluję na podobną. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię połączenie letniej spódniczki z kryjącymi rajstopami . Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny outfit, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  36. ale pięknie ;)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji !;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fenomenalna figura - świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba nie istnieje taka kobieta, która nigdy nie ma problemu stojąc przed szafą... Chyba, że zaspała i musi się "ogarnąć" w 10 minut :D
    świetny outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  39. mogłoby się zrobić cieplej w końcu ! : D
    śliczne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie w taką pogodę ciężko jest się ubrać do klubu... Ale Ty wyglądasz wspaniale! Bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Margaritko zostałaś wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  42. HEY THERE! :) I love your blog, its awesome...I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, and tumblr if you want :D <3

    NEW POST UP, HIGHLIGHTING MY INSTAGRAM DIARY :)

    Steven

    OdpowiedzUsuń
  43. bosko wyglądasz, a zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zostałaś oTAGowana u mnie na blogu! ;)
    http://dzeejlo.blogspot.com/2013/03/tag-7-faktow-o-mnie.html
    Serdecznie Cię zapraszam do odpowiedzi na krótki TAG.
    Będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi darling¡¡ Thank you so much for your sweety comment, i really appreciate it!!
    I like too the post that you has published, your photos are so cool :)
    Come back to check a new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz czadersko ! Obserwuję z chęcią :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi, love your blog.

    I have nominated you for a BEST BLOG award. Have a look at mine
    http://telefonillobilingue.blogspot.com
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  48. super zdjęcia! ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow ,you look amazing! Gorgeous Outfit :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  50. Spodniczka super, tez mam taka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. jakie boskie zdjęcia,ulala;)!

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudnie wyglądasz, boska ta spódniczka ;)

    Zapraszam na nowy kokardkowy wpis, może chciałabyś jakiś dodatek do koka w swoim ulubionym kolorze ;): ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. prawde słyszałaś! :d olej kokosowy to wspaniała rzecz. :) obserwuje, mam nadzieję że mój blog również spodobał Ci się wystarczająco aby go zaobserwować! pozdrawiam!
    misselegant06.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj tak, Pachnidło jest wartościowym filmem, ale może dal niektórych mieć ciężką tematykę... :)
    Jednak jeśli znajdziesz chwilę czasu to się skuś:)
    Zapraszam do mnie częściej będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja też mam często problem z wybraniem odpowiedniego ubioru do klubu w taką pogodę, dlatego zdecydowanie częściej wychodzę na imprezy wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dokładnie, gdzie ta wiosna ? ;_;
    Cudownie wyglądasz *-*
    Zapraszam c:

    OdpowiedzUsuń
  57. spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna spódnica .!

    też szukam wiosny ;

    OdpowiedzUsuń
  60. zdjęcia po prostu rewelacyjne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Pięknie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. ja za kilka miesiecy tez bede ją wspominać :p

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne klimatyczne foty - spódniczka boska- no zawiodę cie mam 166 :) kwestia ubioru i butów hhihi - Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  64. fajna sesja :)
    spódniczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jejku ależ Ty bosko wyglądasz! Świetne zdjęcia, nie mogę się oderwać;)

    OdpowiedzUsuń
  66. dziękuję !! :* :)
    Ooooooooooooo wow!!! pierwsze zdjęcie na stole jest tak mega wyczesane w kosmos, że przestać patrzeć się nie mogę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne zdjęcia;) ciekawy zestaw:) Podoba mi się tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne szpile:)swietna spodnisia i cala stylizacja:) kiss Marta www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie prezentujesz sie na tym stole..:)

    OdpowiedzUsuń
  70. świetna sesja,lubię takie oglądać,wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny zestaw :-))) A spódniczka boska :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń