czwartek, 14 marca 2013

Suit & Hat

Próbując zabić czas przed wyruszeniem do pracy naszła mnie myśl: "Zrobię porządki!". Wymieniając garderobę z zimowej na wiosenną w moje ręce wpadł kapelusz i tak oto właśnie stał się on pomysłodawcą jak i bohaterem dzisejszych zdjęć. Co prawda do stroju wolałabym założyć kapelusz w stylu tego, który Johnny Depp nosił we "Wrogach Publicznych" jednak znajduję się on jeszcze na mojej liście Must Have do nabycia ;)








Vest - Montego
Pants - Big Star
Belt - H&M
Shoes - Step by step
Necklace - Mohito
Hat - No name

I mój dzisiejszy plan na wieczór :)


Jogurt naturalny (grecki) z orzechami włoskimi, miodem i cynamonem, zdecydowanie jeden z ulubionych deserów! BAZAAR w ręku, relaksująca muzyka w tle, kubek gorącej herbaty i maseczka na twarzy... Dzisiaj relaks, a jutro ciąg dalszy zmagań z pracą licencjacką, trzymajcie kciuki!! ;)

Margarita

134 komentarze:

  1. o widzisz jutro musze lecieć do kiosku po harper bazaar ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool photos ... tnx for visiting!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your perfect look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w tym kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz. Powodzenia w pisaniu pracy, ja swojego inż na szczęście już mam za sobą :P
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Deser musiał być przepyszny!! Też lubię takie wariacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    MMm i ten deser ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaką Ty masz figurę- marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. :) Kapelusz fajny. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż za deser ;) może się nawet na niego skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia, w tych szpilkach i kapeluszu wygladasz mega sexownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacje,zdjęcia bardzo artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kamizelka pięknie eksponuje biust:)
    bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem wielką fanką kapeluszy i mam ich troszkę w swojej szafie!!!świetne fotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana miałam prawie identyczne buty, niestety mój pies je pogryzł. Pilnuj swoich, haha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. gorgeous pictures! love your hat.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny!
    Śliczna stylizacja!
    Kapelusz jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sesja:) do twarzy ci w kapeluszu:)
    Obserwujemy?
    zapraszam na mój urodzinowy konkurs http://sprawdzaneipolecane.blogspot.com/2013/03/konkurs-urodziny-sprawdzane-i-polecane.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm zjadłabym ten deser raz dwa :D
    Pasują Ci kapelusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi do wymiany na wiosenne rzeczy jeszcze trochę czasu potrzeba.

    Piękne szpileczki!!

    http://rudawiedzma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny zestaw, swietne szpilki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny naszyjnik, bardzo Ci pasuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely blog :)

    I just posted a new outfit of the day. What do you think?

    i would also appreciate it if you follow my blog too!
    christie-mariee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Absolutnie genialny strój :)) Wszystko mi się podoba!
    Dziękuję za komentarz. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczny kapelusz :) fajna stylizacja!
    Ja tez bardzo lubię te kakaowe kosmetyki z ziaji :) ogólnie tą firmę. Ostatnio dorwalam odżywkę do włosów taką do pryskania, intensywne wygładzenie. Jest genialna! Polecam :)
    Fajny blog :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przypomniałaś mi o wiosennych porządkach, u mnie też by się przydały ;_;
    Powodzenia w pisaniu pracy c:

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny look , genialne buty !! obserwuje i zapraszam do siebie na nowy post
    http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/military-look.html

    OdpowiedzUsuń
  30. ale bym zjadla, tylko bez cynamonu, noi gdzie ta wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mijau, very sexy :)

    bloisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Już nowe wydanie Bazaaru? :o
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsze zdjęcie jest boskie!
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  35. buty <3 dzięki za odwiedziny i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  36. rzeczywiście pierwsze zdjęcie genialne, ma klimat:)
    co do kapelusza jest super! zdecydowanie na ciepłe dni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojojoj, jaki pyszny deserek :D
    Podoba mi się ta kamizelka :>

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kapelusze! ;) a deserek wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz kochana :)
    jak zobaczyłam na miniaturce Twojego kota to oszalałam;D
    czy to jest ta odmiana neva masquerade? ;)

    dodaję oczywiście do obserwowanych jako Piece Of Glam Please! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow jaka dama <3
    Ale mi narobiłaś ochoty na słodkie przez ten deser :( :333

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za wizytę :) Twoje zdjęcia równie świetne! Masz cudną sylwetke ! :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam kapelusze! Piękne szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  43. wygląda to bardzo seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. genialne są czarno białe zdjęcia :0

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję za odwiedziny. :)
    ciekawy kapelusz no i masz super figurę - zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Great blog! Im ur new follower. I would love that u follow me back:) and can you plzzz click on SHEINSIDE IN RED for me! I do need clicks there awfully!
    xo
    www.fashionearthyrainbows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. mmmmm bardzo smakowity deser :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super fotki ;)

    www.okomody.blogspot.com <-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny naszyjnik! szukam właśnie czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny kapelusz :)
    Zapraszam do mnie i dziękuje za komentarz :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice pictures and nice shoes :)
    Thanks for your comment!

    xx MODEOGAMY

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdjęcia, takie temperamentne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Taka świetna figura i taaaki słodki deser?
    Szpile połączone z kapeluszem dają mocny look.

    OdpowiedzUsuń
  54. hello darling, you have a spectacular blog! Now I follow u, feel free to visit my blog and if u like it maybe u'll follow me too, and if you do please follow me on bloglovin too. kisses
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  55. faktycznie, tamten kapelusz Jonnego lepiej by pasował ale ten się świetnie sprawdza, wyglądasz kobieco i ponętnie :)
    ja mam na sprzedaż kapelusz, na blogu u góry pisze FOR SALE, zajrzyj może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  56. masz świetną figure ;> mmm zjadłabyam taki deser :D

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowna sesja :) śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Heeej sexi lady! ;D
    dzieki za komentarz ;*
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  59. podziwiam za umiejętność chodzenia w tak wysokich butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello from Spain: thanks for visiting my blog dedicated to Barbies. Fashion is another of my passions. I like your outfit in black. Since I became a follower of your blog. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajna sesja. Wszystko mi się podoba, ale szpilki najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Wyglądasz świetnie! :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  63. so inspiring
    amazing hat, necklace and pumps!!

    hope we follow each other to stay in touch, i dooo
    www.malesclutch.blogspot.com

    Sergio,xxx

    OdpowiedzUsuń
  64. Estas guapísima, muchas gracias por visitar mi blog, ami me encanta el tuyo asique me quedo siguiéndote!!!

    Un beso enorme

    http://aidaduque.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  65. trzymam więc kciuki :)
    pasuje Ci kapelusz :))
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowny kapelusz :) Wspaniale w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  67. Like very much your outfit and your blog.
    Do you want to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  68. cudowny wpis! *.* Zapraszam do czytania moich listów, wyrażania opinii w komentarzach i dodawania do obserwowanych na --> www.carrotsx3.blogspot.com ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  69. you look really nice. thank you so much for commenting and visiting my blog.
    wanna follow each other??

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. fajna stylizacja , fajne zdjęcia : **
    Jakie ty masz ładne włosy *.*
    Pozdrawiam : )

    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie stylowe zdjęcia, taki fajny klimat. :)
    Powodzenia z licencjatem!
    Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Hello, pretty! your blog is soooo cute!
    maybe follow each other?
    just let me know!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ładne szpilki, zresztą cały strój prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. genialnie! *.*

    obserwuje i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. super wyglądasz a deser wygląda smakowicie :)
    Zapraszam na mój fanpage: http://www.facebook.com/pages/SomebodyInside/537358902974916 :)

    OdpowiedzUsuń
  76. ale ładnie wyglądasz, no no :)) i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Bosko wyglądasz, mega sexy :D.
    Śliczny naszyjnik <3.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja dzisiaj wezmę się za porządki. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. a butki masz boskie :D ten obcasik;D

    OdpowiedzUsuń
  80. wyglądasz mega seksownie na tych zdjęciach :)
    wpadnij:*

    OdpowiedzUsuń
  81. dziękuję:) pzodrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ładnie :) Mam taki sam pucharek ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. jaka figura! o kochana :) czegokolwiek nie założysz to będzie pięknie! a garderobę też muszę wymienić NARESZCIE :)

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny blog! obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ciekawe zdjęcia, narobiłaś mi ochoty na ten pysznie wyglądający deser :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. śliczna jest :) a powiedz mi, one się bardzo różnią od rasy ragdoll?:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Też pokochałam kapelusze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. So lovely!!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetne zdjęcia <3 a bluzka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  90. no i proszę jak kapelusz może nas zainspirowac do tak pięknych zdjęc :) super!

    OdpowiedzUsuń
  91. Pierwsze zdjęcie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie przepadam za kapeluszami, ale wyglądasz w nim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. ślicznie wyglądasz:) a ze względu że od niedawna stałam sie miłośniczka kapeluszy ten równie pasuje do tego zestawu i bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  94. Ta stylizacja skojarzyła mi się z bondem :DD
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  95. nice!!!!
    Thank you so much for your sweet comment, hun!
    Your blog is awesome! I'd be really glad to follow you:) i hope u'll follow me back!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses

    www.hopethinkknow.com

    OdpowiedzUsuń