piątek, 1 marca 2013

PEACE

Jako, że to moja pierwsza notka na blogu pozwolę sobie się przywitać... Cześć, jestem Margarita :)... Mam nadzieję, że Was poznam lepiej z biegiem czasu, jednak na wstępie kilka słów o mnie:
Mieszkam w przepięknej Gdyni, studiuję filologię angielską (3rok), aktualnie jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej, a właściwie nawet jeszcze nie zaczęłam ale cóż... do lipca mamy duuużo czasu :P
Interesuję się modą, muzyką, podróżami, bardzo lubię gotować i kocham zwierzęta tu mam na myśli moją uroczą ale i wścibską kotkę :)

O czym będzie blog?
To co kobiety kochają najbardziej, czyli moda, uroda, zakupy, przeceny, pielęgnacja, nowości ze świata mody oraz urody. Często słyszę pytanie czym w ogóle jest moda? Dla mnie jest ona formą sztuki, prawdziwy fashionista jest artystą. Po złożeniu powalającego na kolana zestawu czuję się jakbym conajmniej właśnie skończyła malować słynne Słoneczniki Van Gogh'a :) Tak więc, żyjmy zgodnie z pasją i róbmy to co kochamy najbardziej :))

W pierwszy dzień marca powitała nas przepiękna pogoda, bez wahania wcisnęłam się w zestaw na wieczór, żeby wykorzystać słoneczko, którego przez tak dłuuugi czas nie było :)











A tu małe szpiegowanie sąsiadów :)


jacket - reserved
top- bershka
bag - mohito
shorts - KOE
bracelet - new yorker
glasses - centro
Marki butów niestety nie znam, pochodzą ze szwecji, była to świetna i bardzo 'wygodna' okazja :)


Margarita

38 komentarzy:

  1. Witamy na pokładzie, z ciekawością będę tu zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię serniki :) Dziękuję, mam nadzieję, że zabawa faktycznie będzie szampańska :)
    Twój zestaw jest świetny, szczególnie podobają mi się te rajstopy. Za ich zakup zabieram się już dobre 3 miesiące i nadal ich nie kupiłam!
    Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!!
    Podziwiam Twoją umiejętność chodzenia w tak wysokich butach!!
    Całusy!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już wiosennie :) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, jeśli chcesz, możesz wziąć udział w konkursie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bluzka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaa skąd masz takie piękne słońce?:D Przepięknie wyglądasz:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  8. dość odważnie, ale wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie już wiosennie a u mnie szaro i ponuro.... :(
    Widzę, że dołączyłaś do blogowego świata więc życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słonko było i się zmyło
    witam na blogspocie i życzę powodzenia :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz seksownie!:) ale mi się podoba! Również życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za miły komentarz:)
    ale masz figurę dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog oraz notka <3
    zaobserwowałam i LICZĘ NA TO SAMO Z TWOJEJ STRONY :
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też dziś było tak piękne słońce !!!
    Świetne kozaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. a u mnie dzisiaj było brzydko :(
    fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie dzisiaj było brzydko :(
    fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się ciekawie :) będę zaglądać!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny look!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz ;)
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuję za miły komentarz :) super wyglądasz i masz sliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  21. lovelñy blog!!! wanna follow each other??

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz, tak kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A great and sexy outfit.

    Thank you for your nice comment on my blog.

    Do you like to follow each other? Let me know I follow back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za komentarz :) Świetny outfit.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze ale masz nogi!!! ZAZDROSZCZĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Piszesz że studiujesz ale z nauką to chyba u Ciebie nie za bardzo, jak młoda kobieta może napisać WŚCIPSKA? Nie mam nic złego na myśli ale mnie to bardzo razi w oczy a przecież to nie jest literówka.
    Pozdrawiam, acha i piszę się wścibska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, z pośpiechu musiałam tego nie zauważyć. Myślę jednak, że każdemu zdarza się popełnić błąd, jeżeli Ty nie popełniasz żadnych, gratuluję.

      Usuń