środa, 27 marca 2013

Mobile mix

Oglądałyście wczorajszy Top Model? ;) Według mnie eliminacje były niekiedy zaskakujące, niemniej jednak satysfakcjonujące, cieszę się, że Zuzka wyleciała, od samego początku strasznie działała mi na nerwy ;) Dzisiaj mam dla was mix zdjęć z ostatnich dni. Pogoda z dnia na dzień robi się coraz ładniejsza, więc wkrótce powinny pojawić się jakieś słoneczne stylizacje. Mam nadzieję, że obejdzie się bez niespodzianek ze strony matki natury i tym razem pogoda będzie zmieniać się jedynie na lepsze! :)




Od jutra testuję Maxfactor Face Finity. Słyszałam o nim dobre opinie, zobaczymy czy faktycznie taki jest :)

 Dzisiejsza wyprawa po kserówki do licencjatu. Pomimo śniegu kozaczki na szpilce były obowiązkowe, zbyt długo siedziały w szafie ;)


Moje Love!!! <3

W ramach przygotowań do nadchodzącej wiosny oraz lata świeżo wyciskany sok z marchewki i jabłka oraz sok z pomarańczy (duuużo witaminy C) nadają się idealnie. Naturalny jogurt z orzechami, o sylwetkę także trzeba dbać! I moja kicia, zawsze stylowo :)

1) Walentynkowe kwiatki od mojego ukochanego, prosto z USA w moje ręce, oczywiście za pośrednictwem poczty kwiatowej ;) 2) Kot z gustem w... torebce 3) Kicia mojego M. - nawet nie wiem jak to skomentować :P 4) Bardzo zdrowe drugie śniadanie! ;)

Jakaś tam imprezka :)

Wieczór przed TV z mamcią... ;)

Oprócz tego od mojego M. dostałam dzisiaj zestaw kinomaniaka w postaci mojego ulubionego piwka Somersby oraz ulubiony baton Snickers Cruncher (moje małe wielkie słodkie love!!!). Drugie ulubione za nim słodkości to Michałki, nie bez powodu chyba... :) Przyznam się jednak, że zanim zdążyłam sięgnąć po telefon i pstryknąć fotkę snickers zdążył już zniknąć.. Cóż poradzić, każdy ma swoje słabości... ;)


Margarita

94 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba!
    Ależ mam chęć na lampkę czerwonego wina, ale to będzie nagroda na koniec kwietnia za wytrwałość w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely look!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to znaczy ze moje motto z banera blogowego działa hehehe -super mixik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też Zuzka nie przypadła do gustu :D
    Fajny mix :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zobaczyć powtórkę Top Model:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, a spódniczka cudna!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka ta z zdjęciach po kserówki. XD Mina koici twojego M. jest świetna. XD Też ostatnio postawiłam na owoce i warzywa. Koniec zimy koniec obżerania się tłustymi rzeczami czas postawić na zdrowy tryb życia. hah XD
    Pozdrawiam
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam Top Model... ale nie zwracam zbytnio uwagi na imiona uczestniczek :P A Ty jak zawsze ślicznie wyglądasz :)
    Jeżeli chodzi o obcasy to ich unikam... nie lubię w nich chodzić... zakładam je kiedy muszę ;) A soki owocowe uwielbiam oczywiście te własnej roboty i dzisiaj zamierzam takie cudo wyprodukować z pomarańczy i jabłek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A dziękuję bardzo! Dla Ciebie promocyjna cena hehe : D

    OdpowiedzUsuń
  10. love your blog!

    following you now, hope you follow back ;)

    www.heymarsya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też oglądałam top model, jak narazie nie mam swoich typów ani też "anty-typów" :) Ale konkurencja w tym sezonie jest duża :) Odpadły też dziewczyny, których odpadnięcie mnie zaskoczyło.

    fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeżeli chodzi o top model zgadzam się z Twoim zdaniem!
    czekam na wiosenne stylizacje! pogoda się w końcu poprawia :)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię za bardzo Top Model.pierwsza edycja jeszcze OK,ale pozostałe...Ten program teraz przypomina Ukrytą Prawdę,wystarczy powiedzieć że miało się źle w życiu,nie to że uczuć nie mam ale wiesz.
    Super zdjęcia.
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. daj znac jak tam max factor się sprawuje :) slicznnie wyglądacie razem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna ta spódniczka, którą masz na zdjęciach z bilardem. :)
    a co do 'tap madl' to większość z tych dziewczyn jest wybitnie pusta (chyba, że tylko takie udają)i momentami mi ręce opadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga;) Dodaje Twój do obserwowanych;) Fajny kotek. Pięknie wyglądasz na zdjęciach;) Ciekawe jak ten podkład, bo chciałam sobie ostatnio go kupić, ale jakoś nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  17. cool photos, I have a cat too :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sobie wlasnie popijam swiezo wyciskany sok z pomaranczy, lubie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne lampki do wina! skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się już ten top model nie za bardzo podoba :P cudowne kwiatki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękną masz spódniczkę :) Świetne zdjęcia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny mix zdjęc :) jak cos przerobisz pokaż ;D chetnie zobaczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo fotogeniczna. Piękny kotek *-*
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://winter-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne! Osobiście nie odpuszczam sobie ani jednego odcinka Top Model :)
    Czekamy na recenzję podkładu!
    + Obserwuję :)
    http://dashapassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. oglądałam top model ;D też się cieszę , że odpadła ;))

    świetny kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ Ty piękna jesteś. :) Ja również czekam na Twoje wrażenia odnośnie podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za jakiś czas na pewno napiszę o nim kilka słów, jednak już teraz mogę powiedzieć, że jest świetny! :)

      Usuń
  27. Wyglądasz fantastycznie, dziękuje, że do mnie zajrzałaś, będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale słodkie kotki! :) uwielbiam takie mixy ;) +również życzyłam jej aby odpadła -.-

    OdpowiedzUsuń
  29. kozaczki bomba! :) fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  30. słodkie kociaczki :)
    a podkład miałam i badzo go lubiłam w okresie zimowym, teraz przerzuciłam się na lżejsze, azjatyckie kremy bb :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kotki są słodziaśne!

    Zapraszam na konkurs, czerwone szpilki mogą być Twoje :)♥

    OdpowiedzUsuń
  32. kociaki sa cudowne ;D uwielbiam :DDD i bardzo ladnie wygladasz, zagralabym w bilarda ooo :D

    OdpowiedzUsuń
  33. such cute kitties!

    Jessica
    www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja obejrzałam dopiero jeden odcinek, ale przez święta mam nadzieję nadrobić zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja właśnie jestem w trakcie poszukiwania dobrego, długotrwałego matująco-kryjącego podkładu :)))))) może też go wypróbuję? :D
    dodaję do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale narobiłaś ochoty na michałki! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodkie kociaki c:
    Podkład miałam, i bardzo dobrze się spisywał :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Autograf Rihanny dostała piszą do niej list z prośbą o autograf na adres miejsca, gdzie miała koncert;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny mix. Też się cieszę, że ta Zuzanna nie przeszła dalej, mnie również drażniła :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia ! bardzo ciekawa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. spódniczka, którą miałaś na kręglach jest cudowna :)
    ciekawy mix zdjeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bilard <3
    Czekam na recenzję Max Factora! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny mix zdjęć :)
    ja nie dotrwałam do konca top model - usnęłam na reklamach xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jakoś nie oglądam Top Model ;p
    U mnie nie wskazuje na to że pogoda będzie coraz lepsza, bo ten śnieg to jest porażka ;c

    OdpowiedzUsuń
  45. Kotki są kapitalne :D Też muszę zacząć pić soczek z marchewki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam taki sok z marchewki:) Zdjęcia są cudne, a Ty śliczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie muszę obejrzeć powtórkę Top Model na tvnplayer :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam ten podkład, niestety na mojej skórze okropnie ciemnieje i chyba niedługo wyląduje w koszu...
    Też cieszę się, że ta Zuza odpadła ;p Tak gadała na Marcelę (która swoją drogą jest moją faworytką), a sama była okropnie wyniosła i jakby chamska, taki trochę kobiecy dres.

    OdpowiedzUsuń
  49. OOO widze, że alkohol gustowny :D

    OdpowiedzUsuń
  50. super foto mix ! aaaaa też uwielbiam Michałki <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta biała spódniczka jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  52. nie mam ombre ;d tylko u nasady ciemniejsze niż u dołu , bo farba nigdy mi nie chce chwycic tak jak na końcach ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja wczoraj wyciagnełam szpilki mimo śniegu ;)
    Kiwi uwielbiam oraz sok z marchewki albo pomarańczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Boskie koty, śliczne uwielbiam ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. super :) bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznaś i te kotki;))

    Fajnie tu;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. tez uwielbiam tego snickera :D a top model mi sie ostatnio zapomina ogladac, musze nadrobic! :)

    wesolych, wesolych! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Super zdjęcia, Kicia w Louisie MISTRZ !

    OdpowiedzUsuń
  60. cudna torebka, fajne zdjecia.
    Top Model ogladałam i tez ciesze sie ze Zuzia jest out :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. love this photos and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bieganie w szpilkach? O zgrozo ;D Ja bym już sobie nogi połamała ;D
    Dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczny kotek ^^ Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  64. właśnie moje włosy tylko tak wyglądają na takie zdrowe... Ostatnio sobie je laminowałam i robiłam maseczkę z jajka to może dlatego. Bo tak to są bardzo wysuszone i zniszczone.. Wesołych swiąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  65. ja niestety przegapiłam top model ;( postaram się nadrobić i również czekam na wiosnę ! ;))

    www.majlena-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Looking sexy as always
    xoxo
    bloisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. spódniczka - chcę taką!!!!:)


    Wesołych Świąt życzy Ewa - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Uroczy mix zdjęć. : )
    obserwujemy ??
    BO JA JUŻ : *
    POZDRAWIAM !: *

    OdpowiedzUsuń
  69. HELLO DEAR ...!
    I just got here in your Blog, Really beautiful ... !
    I would be really happy if you would to follow each other on blogs and lookbook? ... let me know
    TI APPEARANCE
    KISSES AND HAVE A NICE DAY!

    MY BLOG> http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK> http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  70. Haha też chciałam,żeby wyleciała;d

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też się cieszę, że ona odpadła z Top Model xd
    Pozdrawiam i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ona się wgl do top model nie nadawała :P świetna spódniczka w sesji z bilardem :)

    OdpowiedzUsuń