środa, 6 marca 2013

Birkin'owe love!!!

Sądziłam, że spędzę dzień w łóżku jednak Colrdex, cytrynka i duuużo snu postawiły mnie na nogi, całe szczęście gdyż jutro czeka mnie jeden z tych dni kiedy nie mogę pozwolić sobie na słodkie lenistwo. Tak więc dzisiaj spontanicznie w roli głównej z... sami się przekonacie ;) 








Bag - Hermes Birkin
Jacket - Gucci
Pants - Stradivarius
Shoes - CCC 

Torebka i kurtka niestety nie należą do mojej kolekcji, jednak pewnego pięknego dnia... :) Zakładam także, że nie tylko ja jestem wielką fanką tego najbardziej znanego modelu torebki firmy Hermes. Birkin była miłością od pierwszego wejrzenia, a sądząc po popularności wśród gwiazd wielkiego ekranu nie tylko moją ;)


1. Victoria Beckham (posiada pokaźną kolekcję torebek tejże marki)
2. Eva Longoria
3. Alessandra Ambrosio
4. Siostry Kardashian


Wybaczcie jakość zdjęć, aparat niechcący zostawiłam w domu, więc skorzystałam z tego w telefonie mojego chłopaka :)

PS. Oglądacie Top Model? ;) (dzisiaj 21.30)

Margarita

60 komentarzy:

  1. Wspaniała torebka:) Śliczny widok; )

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, zazdroszczę Ci, że było Ci dane w ogóle trzymać tę torebkę w swych dłoniach! ;D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twoja torebka!:)
    chyba poratuję się Twoimi sposobami, bo czuję się niewyraźnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska torebka! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love it!!

    kiss kiss

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna torebka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka świetna! Napewno kiedyś bd twoja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka - rewelacyjna !
    Oglądałam! :)
    Można było trochę się pośmiać..jednak czekam na więcej dziewczyn które uważają się za "top modelki" a wcale nimi nigdy nie będą :)
    Moją faworytką jest taka wysoka 21letnia dziewczyna w ciemnych włosach :) kibicuje jej jak nikomu chyba wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for commenting in my blog! I follow if you want yo may follow me back!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw!
    dodajemy do obserwujących? daj mi znać :*
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma to jak błogie lenistwo w łóżku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka prześliczna! też na nią mam chrapeczkę:) ps nie moge się napatrzeć na Twe kudełki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje i pozdrawiam:) a co do Birkina to tez bym chciala miec, ale niestety jest ze skory:(

    OdpowiedzUsuń
  14. super!!! ;D

    www.okomody.blogspot.com <--- zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. love your bag!!! kisses♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba każdy marzy o tej torebce :) a ta którą prezentujesz ma wyjątkowy, klasyczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie wyglądasz, świetna torebka :) z chęcią obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look, taaak torebka jest piękna *.*
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka i kurtka rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz widoczki:) Piękna stylizacja, świetnie kochana wyglądasz:) Torebka i kurteczka - rewelacyjna:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurtka :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba jest cudowna dodaje Ci elegancji! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię bardzo takie kurteczki :) a jakie piekne widoki, góry!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale sliczna z Ciebie dziewczyna!!! Super torebka..ekstra kurtka...w ogole slicznie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie, nie ta z blizna :) nie wzruszyła mnie zbytnio jej historia... i jakoś przereklamowane jest dla mnie płakanie do kamery, chociaż i tak wiedzą wszyscy że z blizną modelką n ie zostanie, bo nie będzie mogła brać udziału w pokazach mody np.
    Była taka fajna bardzo chudziutka wysoka :) Piróg się z niej śmiał, że jest przy niej mały i gruby :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna torba ! *.*
    a jeśli chodzi o moją modelkę to była chora, ale szybko wyzdrowiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam taka sama torebusie tylko ze szara. Zapraszam do siebie na male rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka jest świetna!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna torebka, ale Twoja figura i tak zachwyca najbardziej!:)

    rougelipstick

    OdpowiedzUsuń
  31. great look! love your bag! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. te torbki nieśmiertelne będą zawsze, klasyka nie przemija! jak już będę piekna i bogata też sobie taką sprawię!

    OdpowiedzUsuń
  33. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pasuje do Ciebie ta stylizacja ;) w oko wpadła mi kurteczka jak i torebka ;)
    dodaję do obserwowanych będę chętnie śledzić inne Twoje stylizacje.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebka <3 :) Poza tym, zazdroszcze blond wlosow ;) Pozdrawiam i zapraszam ponownie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacja, dodaję do obserwowanych i liczę na to samo, gorąco pozdrawiam, będę zaglądać częściej :*

    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I just don't know if I could do Evas shorts but you look fab;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovin' your look! Those shoes are fantastic!

    http://escapingthewindow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta pierwsza wgl co wyszła? No ona jest dziwna... Niby fajnie, że modelke size plus wzięli, ale ona jest dziwna, za bardzo się cieszyła chyba i ma dziwny nos :D

    OdpowiedzUsuń
  40. a licencjat to spokojnie napiszesz w dwa tygodnie haha:D

    OdpowiedzUsuń
  41. torebka fajna nie da się ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoja figura także mi się podoba! :)) i stylizacja super :) Może obserwujemy?:));*

    OdpowiedzUsuń
  43. cool outfit! love your biker chic leather jacket and ripped jeans :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. oglądałam TopModel!!:D niektóre dziewczyny spox, ale niektóre..ehh
    :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ta torebka to i moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń